Contact
- Telefoonnummer
Door drukte kunnen de wachttijden momenteel langer zijn dan je van ons gewend bent. Onze medewerkers doen hun uiterste best om je zo snel mogelijk te beantwoorden en hopen op je begrip.
We beperken ons tijdelijk tot contact via Messenger, WhatsApp of e-mail.
Telefoon.: +32 (0)3 - 871 11 11 (tijdelijk gesloten)
E-mail: sales@alternate.be
Chat: Facebook Messenger
WhatsApp: +32 (0)3 - 871 11 22
Telefoon: +32 (0)3 - 871 11 30 (tijdelijk gesloten)
E-mail: klantenservice@alternate.be
Chat: Facebook Messenger
WhatsApp: +32 (0)3 - 871 11 22
- E-mail contact formulier
- Niet 100% tevreden?
Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u vindt dat wij uw probleem niet optimaal afgehandeld hebben. Gelieve hiervoor per e-mail of per post een aanvraag tot opening van een dossier te sturen naar onze Consumentendienst. Na opening van het dossier zal u hiervan per e-mail op de hoogte worden gebracht. Na een grondig onderzoek zal de Consumentendienst binnen de 14 dagen een onafhankelijke beslissing nemen. Mochten wij daar meer tijd voor nodig hebben, dan laten wij u binnen de 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.
Consumentendienst@alternate.be
Alternate Consumentendienst
Oeyvaersbosch 16-18
2630 Aartselaar
- Contact voor resellers